2.3.18

BY NANDA l MERING LOOSE POWDER REVIEW

Hey guys, today I'll be sharing a review on a mering loose powder by the brand BY NANDA which is available on several different websites.I bought it off of Wish therefore you can already guess it was very inexpensive.

THIS IS MY 100Th POST ON MY BLOG!

JEST TO SETNY POST NA MOIM BLOGU!

Hej kochani,dziś zrecenzuję dla was sypki puder to twarzy z firmy BY NANDA która jest dostępna na wielu stronach internetowych. Ja zakupiłam ten produkt na stronie Wish więc jak juz mozecie zgadnąć,produkt był bardzo tani.


 This powder feels very smooth on the face,it doesn't add any texture as it's finely milled. 
It has a slight scent once you apply it on the face however it disappears within seconds.
It leaves a lasting matte finish especially when you use it for baking your under eyes and the T zone. My sister has used it once and unfortunately for her she had an allergic reaction however it could be explained by her having allergic reactions to a lot of different brands so I wouldn't necessarily  blame it on this product as my face still feels great without any rush what so ever.

Ten puder zostawia naszą skórę mega gładką,nie dodaje zadnej tekstury gdyz jest dokładnie zmielony. Ma lekki zapach zaraz po nałozeniu na twarz ale zapach znika po kilku sekundach.
Pozostawia długotrwały efekt matu,zwłaszcza gdy uzyjemy go do baking'u np. pod oczami lub strefą T. Moja siostra uzyła go raz i niestety dostała reakcji alergicznej,co moze być wytłumaczone tym ze jej skóra nie lubi kosmetyków inie jest to jej pierwszy raz więc nie zganiałabym winy na ten produkt,moja twarz nadal zyje i ma się dobrze więc jak widzicie to juz zalezy od człowieka.


LINK TO THE PRODUCT:

SHADE/ODCIEŃ:
800


































No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !