24.2.18

ZAFUL l GREY AND BLACK OUTFIT

 Hey guys, in today's post I'll be showing you things I've ordered from ZAFUL.COM.
I have decided to order a grey coat as grey isn't really common in my wardrobe, so I thought it'd be good for a change. It's quite thin however well made, it looks very classy and definitely makes an outfit.

Hey kochani, w dzisiejszym poście pokazę wam moje zamówienie ze sklepu  ZAFUL.COM.
Zdecydowałam się na szarą wiosenną kurtkę poniewaz w mojej garderobie brakuje mi tego koloru. Jest dosyć cieńka lecz wygląda bardzo klasycznie i na pewno dopełnia kazdy outfit.


LINKS:





























Another thing that has ended up in my order was a pair of black jeans with few holes, they're quite unique as near the ankle the material is quite torn which I noticed is quite in fashion at the moment. Personally I love this look. Jeans are also made very well and most importantly-THEY FIT ME!

Następną rzeczą którą zamówiłam są czarne jeansy które mają kilka dziur, są całkiem nie spotykane gdyz na dolnych nogawkach są rozszarpane. Zauwazyłam ze są one dosyć popularne jeśli chodzi o dziesiejszą modę. Osobiście kocham then look. Jeansy równiez są dobrzewykonane i co najwazniejsze- PASUJĄ NA MNIE!



1 comment:


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !