22.1.18

DRESSLILY l FLOWERY SHOES l PROM & PARTY SHOES

Hi, in today's post I'll be showing you a lovely pair of shoes that comes from Dresslily.com
There are 3 colour options available however I went for the classic black ones that go well with every outfit.

Hej, w dzisiejszym poście będę wam pokazywać boską parę butów ze sklepu Dresslily.com
Na stronie mamy 3 wersje kolorystyczne, ja wybrałam czarne gdyz pasują do kazdego outfit'u.

LINK TO THE SHOES:































Shoes have flowery sewed on patches which look very effective as they contrast with the black colour of the shoes. They have a nice looking strap that goes around our ankle. The heel is very stable due to its thickness therefore even people who can barely walk in high shoes won't end up falling over everything!

Buty mają naszyte kwiaty które są mega efektowne zwłaszcza ze kontrastują z czernią butów. Mają ładny paseczek który idzie na około kostki. Obcas jest bardzo stabilny dzięki jego grubości więc nawet jeśli jak ja nie umiecie chodzić w wysokich butach, nie skończycie na podłodze !

Personally I think these shoes will be great for a prom, I'm having mine this summer so they'll probably come in great use. I hope they're comfortable enough to stay in them all night. The pointed ends slim out our feet which is really great.

Osobiście myślę ze buty nadadzą się na prom. Ja swój mam w to lato więc buty na pewno będą w uzytku. Mam nadzieję ze będą wystarczająco wygodne aby zostać w nich całą noc. Spiczaste końce wysmuklają stopy.



No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !