16.10.17

ROSEGAL THINGS THAT ARE WORTH SPENDING THE $$$

Hej, dziś mam wam do pokazania paczkę ze sklepu ROSEGAL. Paczka szła do mnie ok. miesiąc co nie jest az tak złe jak na paczkę z Azjatyckiej strony. Rzeczy które wam pokarze są zdecydowanie godne polecenia, w szczególności kurtka która jest bardzo ciepła i idealna w sam raz na zimę.

Hi, today's post is all about things worth our hard earned coin from ROSEGAL.The parcel took about a month to come which is normal for the Asian websites. The things I'll be showing you are a definite YES especially the coat which is really warm and ideal for the cold winter season.

Pędzle z tego typu stronek są sławne z tego ze są bardzo dobre jak na swoją niską cenę. Te które ja mam słuzą mi juz bardzo długo i mam nadzieję ze będzie tak równiez z tymi w kolorze Rose gold.
Przeszukując stronę Rosegal zauwazyłam sztuczne włosy clip on. Coś mnie skusiło na ich zamówienie. Włosy są prawie identyczne do mojego koloru włosów. Wyglądają mega ładnie zwłaszcza gdy wpleczę je w warkocza.

Jezeli na codzień napotyka was stres dobrze wiecie ze fajnie jest mieć coś pod ręką.Ja np. bardzo lubie tak zwane 'stress relief toys' czyli zabawki dzięki którym staniemy się bardziej spokojni.Tym razem mój wybór padł na fasolkę która w środku ma małe kuleczki które po naciśńięciu palecem wyskakują!

Ostatnią rzeczą jest wspomniana wyzej kurtka. Ma ona 'wełniany' kołnierzyk. Mega miły w dotyku. Kurtka jest mega gruba co równiez oznacza ze jest ciepła - W sam raz na zimę lub chłodniejsze jesienne dni.

Make up brushes from websites like Rosegal are well known for their good quality and low price. The ones that I already own have lasted me ages and I hope the rose
gold ones will do so too. While I was searching through the website I have found the clip on hair.Something made me want to try them on so I did. They look very natural and the ones I ordered are so similar to my natural hair colour that you can barely tell the difference. They look very pretty especially when I plat them.

If you experience a lot of stress then I bet you already own a stress relieving toy and if you don't then you better get one. The one I got from the website is a little pea which has little balls jumping out of it due to pressure of out finger. Great fun, very helpful during exams!

The last thing is the coat I've mentioned previously. It has a lamb kind of collar. Very soft in touch. The coat is very thick therefore it's warm- Ideal for winter or the colder days during autumn.








No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !