15.9.17

AUTUMN/WINTER ROSEGAL WISHLIST l OUTFIT IDEA

Hej,w dzisiejszym poście mam wam do pokazania wishlist'ę jesienno/zimową wraz ze sklepem    Rosegal.com  Rosegal.com SALES. Stworzyłam outfit z rzeczy które na pewno sama bym ubrała gdyz kocham wygodę :) Link do ciuchów znajdziecie ponizej.

Hi, today I'll be showing you a autumn/winter wishlist which was created with  Rosegal.com  Rosegal.com SALES. I created an outfit with things I would definitely wear myself as I always stick to comfortable clothing. Links to the things are down below.


LINKS/ Linki:




No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !