7.8.17

ROSEGAL

INSTAGRAM CLICK <-- BLOG UPDATES HERE 

Hej, w dzisiejszym poście mam wam do pokazania rzeczy ze sklepu ROSEGAL.
Paczka szła do mnie ok.2 tygodnie co nie jest najkrótszym czasem w jakim doszła do mnie paczka ale nie jest tez najdłuzszym.Nic nie przyszło uszkodzone jedynie jeden cień był lekko naruszony co pewnie było spowodowane transportem.

Bluza jest mega miękka i lekko crop. Jeśli chodzi o makijazową część paczki to cienie są mega napigmentowane czego się nie spodziewałam ( szczególnie te brokatowe ). Lekko się osypują.Paletka kolorami przypomina tą z HUDA. Natomiast błyszczyk zlewa się z kolorem ust i wygląda dosyć naturalnie pomimo pomarańczowego koloru.

Hi, in today's post I'm gonna be sharing with you my goods from the online shop ROSEGAL.
The package took about 2 weeks to come which isn't the shortest time but also it's not the longest. Nothing came broken however one of the eye shadows was gently moved which was probably due to the transportation. 

The sweatshirt is very soft and cropped. When it comes to the makeup, the eyeshadows are very pigmented which I wasn't really expecting ( especially the glittery ones). They have a little bit of a fallout. The shadows look similar to the ones from HUDA. However the lipgloss blends in with the colour of our lips and looks quite natural even though its original colour is orange.

LINKS TO THE PRODUCTS/ LINKI DO PRODUKTÓW



GREY CALIFORNIA SWEATSHIRT



6SIXPLUS EYESHADOWS

MILK LIPGLOSS



No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !