16.7.17

ZAFUL l SWIMMING SUITS & FLORAL 2 PIECE

Hej, dziś mam dla was jeden z moich ulubionych postów! Mianowicie wakacyjny haul z ZAFUL.COM
Linki do rzeczy z posta :
1 2 3 4

Hi, today it's the time for one of my favourite posts to write! Therefore it's time for the summer haul from ZAFUL.COM
Links to the items from this post:
1 2 3 4


Ostatnio kostiumy kąpielowe stały się moją obsesją, nie mogło ich zabraknąć w tym wakacyjnym haul'u zwłaszcza ze te które wybrałam są boskie i mega dopasowane.

Lately, swimming suits have been my little obsession, this haul wouldn't be a thing without them especially because the ones I've chosen are amazing and fit very well.


Jeśli mnie znacie to zapewne wiecie ze zaraz po The Neighbourhood moją miłośćią jest Zayn Malik, gdy zobaczyłam tą bluzkę na stronie od razu wiedziałam ze muszę ją mieć!
If you know me then you probably know that after the neighbourhood my next love is Zayn Malik. As soon as I've noticed this shirt online I knew I had to have it!





























Ten zestaw 2 piece jest na 100% w moim stylu. Czerń połączona z kwiatami reprezentuje moją garderobę :) Materiał jest mega mięciutki a zestaw jest dosyć elastyczny więc na pewno nada się na obiad z rodziną lub grill'a !

This  piece outfit is 100% my style. Black joined with flowers represents my whole wardrobe's containings. Material is really soft and elastic which will allow us to wear it for a dinner out with our family or even a barbecue. 

Loves, Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !