19.7.17

TWINKLE DEALS l FLORAL TOP AND FASHIONABLE GYM BOTTOMS

Hej, dziś mam wam do pokazania rzeczy ze sklepu TWINKLE DEALS.Jak zwykle jestem zadowolona. Linki do rzeczy znajdziecie ponizej :
1 & 2

Hi, today I'll be showing you things from TWINKLE DEALS.As usual I'm happy with my order. Links to the items are provided below:
1 & 2

GYM IN STYLE





























Od razu po wejściu na stronę zakochałam się w tych spodniach. Ich minimalizm oraz oryginalność sprawiły ze od razy wylądowały w moich koszyku.
Z racji ze są oryginalne na pewno stworzą nie jeden outfit :)

As soon as I entered the website I fell in love with those joggers. Their minimalism and how original they are caused me putting them straight into my basket.
As they're original they'll surely make more than one outfit.

Natomiast bluzka równiez jest minimalistyczna i w kolorze khaki. Bluzka ma wyszytą rózę która jest po prostu mega słodka! Ma ona 2 wycięcia na ramionach co równiez dodaje jej fajnego design'u.

Then the top also is very minimalistic and its colour is definitely a khaki. The top has an embroidered rose on it which is very cute! It has 2 cut outs on the shoulders which also add some fun design to the item.

FLORAL TOP 


No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !