30.4.17

ZAFUL

Hej , w dzisiejszym poscie znowu mam dla was haul z mojego ulubionego sklepu internetowego Zaful. Paczka przyszla do mnie w rowne 7 dni! Wszystko bardzo mi sie podoba :)


click Pierwsza rzecza jest zestaw choker'ow. Moim zdaniem sa swietnym sposobem na ozywienie nawet najzwyklejszego outfitu. Jesli chodzi o mojego ulubionego chokera z zestawu to zdecydowanie postawilabym na tego nazyklejszego 'paska'.

click Nastepnie mam bluzke koloru brodowego ( jak mozecie zauwazyc ahh) z modnym wiazaniem z przodu. Zamowilam rozmiar S gdyz zauwazylam ze bluzki z Zaful najbrdziej pasuja na mnie wlasnie w tym rozmiarze.








 click Przedostatnia rzecza jest nastepa bluzka , chcialam aby byla oversize'owa wiec ta juz jest w rozmiarze M. Bardzo podoba mi sie jej material , jest super lekka w sam raz na lato.






























click Ostatnia juz rzecza jest bluzka ktora zamowilam jako prezent urodzinowy dla mojej przyjaciolki. Bardzo spodobal mi sie napis , taki 'prawdziwy' - '' I gotta good heart but this mouth'' a po naszemu '' Mam dobre serce ale ta buzia'' :)

Loves , Klaudia xoxo


No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !