28.4.17

TWINKLEDEALS NEW IN

Hej , dzis mam dla was haul ze sklepu twinkledeals, bardzo lubie ta strone i sadze ze jest warta polecenia :) 
Nastepnie moja ulubiona rzecz z calego zamowienia - puchate kapcie ! Sa mega wygodne i sliczne , moje sa w kolorze czarnym ale widzialam kilka innych kolorow.


Nastepnie mam az 4 zestawy sztucznych rzes , ostatnio mam mala obsesje jesli o nie chodzi i lubie sie bawic roznymi rodzajami. Te sa calkiem dlugie i wygladaja jakbym miala rzesy zrobione metoda 1:1.

Ostatnia juz rzecza jest rowniez bluzka ktora jest na mnie za duza ( NIESTETY) . Na dekolcie ma 2 paski ktore nadaja bluzce mega efektu .

 

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !