10.4.17

ZAFUL HAUL

 Hej , dzis wreszcie ZNOWU znalazlam chwilke czasu na zedytowanie zdjec i napisanie krotkiego posta. Mam wam do pokazania paczke ze sklepu Zaful 

Pierwsza rzecza ktora pochodzi ze strony Zaful. Sa to pedzle z czarnymi raczkami o dodatkiem rozowego zlota. Sa mega wykonane - mozna prowonac do jakosci pedzli z HAKURO.






 Dalej mam mini prezent dla mojej kolezanki ktora zobaczyla moja opaske z uszami kota ( moja jest czarna ) , i porposila mnie o zamowienie takiej samej ale rozowej. Jest mega milutka i pomocna zwlaszcza pod prysznicem gdy chcemy aby nasze wlosy nie wpdalay do wody.



 Jesli chodzi o ciuchy mam tutaj sliczna bluzke z tym tak zwanym 'wiazaniem ' , jest w kolorze typowo army green. Niestety jest na mnie za duza i nie wiem czy uda mi sie ja jakos dopasowac.







Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !