23.4.17

TWINKLEDEALS NEW IN

Hej , w dziesiejszym poscie przychodze do was z kolejnym Haul'em z Twinkledeals - click.
Z tej strony zamawiam juz od dawna i musze przyznac ze jest to jedna z moich ulubionych Chinskich stron.
Paczka szla do mnie jedynie 5 dni! Wow, przyznam szczerze ze jestem w szoku. Wszystko z paczki mi sie podoba i jestem zadowolona z jakosci produktow.

GLASSES




























Pierwsza rzecza sa okulary , mega spodobaly mi sie na stronie. Sa w kolorze rozowego zlota. Bardzo oryginalny ksztalt. Niestety sa za duze jak na moja twarz ale sa swietne jako ozdoba do przytrzymywania wlosow.




























HAT




























Nastepnie mam czapke ktora jest rowniez dosyc oryginalna. Bardzo spodobal mi sie ten dodatek - to futerko na gorze czapki. Mega wyglada na zdjeciach ale jak na razie nie mam jej do czego wystylizowac.




























JEANS
 Ostatnia juz rzecza sa jeansy w kolorze czarnym ktore maja pelno efektownych dziur.
Na szczescie trafilam z rozmiarem i wszystko pasuje, na tej stronie ciuchy sa normalnej rozmiarowki ale dla pewnosci warto jest sprawdzic cm.





























Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !