2.4.17

POLAND HAUL

Hej , przepraszam za tak dluga nie obecnosc ale po powrocie z Polski mialam tak zalatany tydzien ze nie mialam chwili odpoczynku nic nie mowiac o blogu. Dzis mam dla was obiecany haul z Polski , nie zaszalalam. Nic zbytnio nie wpadlo mi w oko na tyle aby to zakupic :)
Oczywiscie nie moglo zabraknac breloczkow z lotniska ! Zostaly mi tylko dwa ale na prade bylo ich o WIELE wiecej.





Cos co chcialam kupic od kad zobaczylam je na stronie JD - Bordowe vans'y old skool .
Postanowilam ze bede inna i postawie na cos innego niz czern zwlaszcza ze 90% mojej szafy to ciemne kolory typu czarny , szary itp.
Co wiecej moge o nich powiedziec ? Sa boskie ! :)



Dalej mam matowa pomadke z Lovely ktora ostatnio podbijala you tube oraz blogi.
Moja jest w odcieniu SWEETY i jest to dosyc zgaszony roz.
Utrzymuje sie okay ale nie nalezy do moich ulubionych :)

Nastepnie mam lakier hybrydowy z Neo Nail o odcieniu Morning rose , jest to sliczny 'unicorn' brokatowy coat. Obok mam sliczny zloto-bezowy cien z Inglota, nie mam pojecia jaki to numerek ale pigmentacja tych cieniu jest nieziemska !

Ostatnia rzecza jest tangle teezer z limitowanej edycji , jest to juz moj trzeci ! Kocham te szczotki , ratuja yglad moich wlosow 24/7.




























Loves , Klaudia xxo

Pozdrawiam cieplutko !

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !