28.4.17

FAVOURITE 3

Hej , ostatnio postanowilam ze co jakis czas chcialabym robic dla was post z 3 ulubiencami. Poprzedni post click bardzo przypadl wiekszosci do gustu wiec czemu by nie zaczac serii
 ' FAVOURITE 3' na moim blogu ? :)

EYES 

Pierwsza rzecza jest tusz do rzes Maybelline Lash sensational ktory zakupilam z polecenia wiekszosci youtuber'ek. Nie wiedzialam czego sie spodziewac ale po przetestowaniu bylam zachwycona! Nie skelja rzes , pieknie je rozczesuje oraz wydluza. Moje naturalne rzesy sa dosyc marne ale dzieki tej mascarze wygladaja calkiem fajnie.

LIPS
 Dalej mam matowa pomadke z Lovely , K lips ( sweety ).  Bylam szczesliwa gdy wreszcie dorawalam ja na wakacjach w Polsce. Kolor ma piekny , ten ktory ja posiadam okreslilabym jako brudny roz. Wysycha calkiem szybko, kolor piekny jedynie nie utrzymuje sie szczegolnie dlugo w porwnaniu do szminek z NYX'a.

FACE




























Ostatnim produktem jest podklad z Bourjois healthy mix 54 beige , pierwszy powod dla ktorego go kocham- ZAPACH! Jest dosyc dziwny ale mi sie bardzo podoba jednak jesli nie lubicie mocniejszych zapachow w kosmetykach to nie siegalabym po niego. Sam w sobie podklad bardzo dobrze kryje oraz nie tworzy efektu maski. Latwo sie blenduje oraz pozostaje na twarzy przez ok.10godzin ( w moim przypadku).

Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !