15.3.17

ZAFUL HAUL

Hej , dzis przychodze do was z kolejnym haul'em ze sklepu zaful.com. Zawsze jestem ze wszystkiego zadowolona , obsluga jest mega mila ( przynajmniej pani ktora mi sie trafila , piszemy ze soba juz od ok 9 miesiecy! ) , paczka zawsze doeciera w idealnym stanie i nie idzie dluzej niz 1-1.5 tygodnia.





















Pierwsza rzecza jest zegarek dla mojej mamy , jej swietnie sie sprawdza wiec zgaduje ze jest okay. Pasek nie jest jakiejs najlepszej jakosci ale porownywaln do tych z np. H&M.
Nastepnie mam cos co mega mi sie spodobalo , czapka typowej 'tumblr' girl haha :) Spodobal mi sie ten minimalizm ktory w sobie posiada. Must have na lato.

Nastepnie mam 2 zestawy pedzli + 3 gabeczki do makijazu. Pedzle sa mega dobrej jakosci , bylam szczerze zaskoczona. Wlosie jest mega mile i ladnie wszystko rozprowadza po naszej twarzy ( w obu przypadkach) , natomiast gabeczki sa okay i na pewno bede uzywac.
Ostatnia juz rzecza jest boska bluzka w stylu crop top , ma ona dlugi rekaw i mega mieciutki material. Aby nie wydawala sie taka zwyczajna , przechodza przez nia dwa paski co dodaje jej uroku ! Jest to zdecydowanie moja ulubiona rzecz z tego zamowienia :)
Loves , Klaudia xoxo










No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !