1.3.17

STYLE WE & JUST FASHION NOW ?

Hi , today's post is once again about the websites that I may say I actually enjoy.
These posts are my favourite to write so why don't I just get into the details ?
The websites I'll take under a look are StyleWe & Just fashion now.
As usual I've done some research on them before saying anything about them.
So both websites have a free shipping option*
*- minimal spend included.
Websites offer payments in different currencies which I personally think is a big plus as well as they ship anywhere & everywhere ! :)
Websites offer a variety of things for sale ( there's also many AMAZING things up on sale which I'm crying over right now as I can't spend my money due to the fact I'm 'trying' to save up) 
Down below there's a little collage of things that I liked the most from both websites , as you can tell I'm really into dresses lately and those are just a perfect image of what my style is based on.
_____________________________________________________________
Hej , dzisiejszy post jest znowu o stronach internetowych ktore tak na prawde lubie. Takie posty pisze mi sie najlepiej ( tak samo jak i postyu z przegladem ciuchow + outfitami ) , wiec juz moze lepiej przejde do rzeczy ?
Strony ktore wezme pod lupe to StyleWe & Just fashion now.
Jak zwykle zrobilam troche poszukiwan zanim powiem cokolwiek na ich temat.
Obie strony maja darmowa wysylke *
*- minimalne wydatki wliczone
Na tych stronach mozemy placic w wielu walutach co jak dla mnie jest wielkim plusem , rowniez wysylaja nasze rzeczy do kazdego miejsca na swiecie ,yay!
Znajdziemy na nich wiele roznych rzeczy na sprzedaz ( rowniez wiele rzeczy jest na wyprzedazy i fakt ze odkladam obecnie pieniadze i nie moge nic kupic sprawia ze lzy ciekna mi po twarzy haha )
Na dole zrobilam dla was maly kolaz rzeczy ktore mega mi sie spodobaly,jak widzicie bardzo lubie sukienki a te ktore wybralam perfekcyjnie pokazuja na czym polega moj styl.
Prostota + jednolitosc kolorow 

























Loves , Klaudiaxoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !