10.2.17

VALENTINES DAY OUTFITS

Hej , po ostatnim poscie tego typu klik , zauwazylam ze mial on mega duzo wyswietlen co pewnie oznacza ze lubicie posty w ktorych dziele sie z wami moim stylem ?
Dzis mam dla was kilka stylizacji ktore sa w 100% stworzone prezemnie i moj umysl. Sa to stylizacje typowo na Walentynki , z racji ze ja raczej tego swieta nie obchodze mam nadzieje ze taka mala inspiracja wam pomoze.

*post nie jest sponsorowany 

We wszystkich outfity sa sukienki , jesli juz wiecie ( albo i nie ) kocham sukienki ! Mysle ze sa mega dziewczece ale jesli polaczymy je z odpowiednimi dodatkami moga dopasowac sie do kazdego stylu.

OUTFIT 1























OUTFIT 2






















OUTFIT 3

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !