28.2.17

TWINKLE DEALS

Hej , dzis mam dla was kolejny haul ze sklepu Twinkledeals , szcze mowiac nalezy od do jednych z moich ulubionych sklepow internetowych. Z ta paczka mialam troche problemow gdyz rzeczy ktore wybralam byly wyprzedane ale w koncu udalo mi sie dostac swoja paczke.





Pierwsza rzecza jest tak znana ' denim jacket. Jest mega wykonana , bardzo porzadny jeans.
Na tyle jak i na rekawie ma napis wyszyty biala nitka co dodaje jej uroku , jest to na pewno jedna z najlepszych rzeczy jesli chodzi o Chinskie strony.



Nastepnie mam projektor ktory nadaje naszemu pokojowi mega atmosfery , zwlaszcza gdy jes ciemno. Ma on rozne wymienne wkladki dzieki czemu nie znudzimy sie zbyt szybko wzorami. Plastik nie jest jakis najlepszy ale nadal wyglada mega slodko i wpsaowuje sie do kazdego pokoju nawet jako dekoracja.




























Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !