19.2.17

NEW BUYS FEBRUARY 2017

Hej , dzis w poscie mam wam do pokazania kilka , zaledwie kilka produktow (3 , nie nakupilam sie zbytnio w tym miesiacu hah ). Nadal jestem w okresie testowania ale jesli interesuje was recenzja ktoregos z produktow dajcie znac w komentarzach lub na emaila : klaudia.blogx@gmail.com ( jesli macie jakie kolwiek pytania rowniez mozecie sie tu zglaszac )



Pierwszym produktem jest bronzer  Honolulu z W7 , jest on mega tani oraz firma nie testuje na zwierzetach ! Czytajac opinie w internecie zauwazylam ze wiele osob woli go od HOOLA z Benefit'u , co mnie mega zdziwilo bo roznica cenowa jest ogromna. Bronzer ma dosyc chlodny , czekoladowy wrecz odcien ktory mi odpowiada ale trzeba miec z nim lekka reke,

Nastepnie znowu bronzer,  jestem w trakcie poszukiwania tego perfekcyjnego !  , tym razem jest on z Bourjois ( podczas edytoania popelnilam blad w nazwie , upss ! ) Ma on piekny zapach oraz male drobinki w sobie co mi osobiscie nie przeszkadza ale wiem ze nie ktorzy nie lubia drobinek w bronzerach.





















Ostatnia rzecza jest paletka ze Sleek'a , eye&cheek palette dancing til dusk. Posiada ona 2 roze , jeden matowy a drugi z drobinkami oraz 4 cienie -2 matowe oraz 2 rowniez z drobinkami + 2 mini pedzelki. Wielkim atutem paletki jest duze lusterko , mega podreczna na wyjazdy. 

A wy zaszalalyscie/zaszaleliscie  z zakupami w tym miesiacu ?

Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !