9.1.17

HAUL COZ I'M BASIC l TWINKLEDEALS

Hej , dzis mam dla was haul ze sklepu internetowego  ( moj ulubiony bo nie wydaje ani jednego funta.. (: Oczywiscie jesli rzeczy ktore sklep mi wyslal bylyby za przeproszeniem jednym wielkim .. 'czyms' nie pokazalabym tego na moim blogu << maly disclaimer :)
Wiec paczka pochodzi ze sklepu internetowego  twinkledeals.
pS. przepraszam za tak 'slabe zdjecia ale jest zimno . ciemno , zimno a no i jeszcze ciemno a ze ja nie mam fotografa ktory by mi pomoooogl musialam radzic sobie sama :( No ale enjoy xoxo


dress - click Okej , oficjalnie zakochalam sie w tej sukience , jest mega milutka , cieplutka no i piekna ! Totalnie moj styl wiec strzal w 10'tke. Teraz tylko wyczekuje weekend'u aby moc ja zalozyc i smigac po ulicach Londynu :)
jumper - click Ta bluza to cud , ma na sobie napis '' KANYE ATTITUDE WITH DRAKE FEELINGS'' chyba nie musze nic tlumaczyc . Jest mega ciepla , over size'owa oraz p prostu piekna. Ma w sobie misia ktory nas ociepla , wielki pluuuus !


 brushes-click Z tych oto pedzli jestem najmniej zadowolona , przyszly jakies poodczepiane i wogole fuu. Nie polceam no ale cena byla mega niska wiec czego moglam sie spodziewac ?

Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !