3.12.16

WINTER

Hej , dzis mam dla was pierwszy zimowy post na blogu no bo w koncu juz Grudzien :)
No wiec odpowiem na kilka putan zwiazanych z Zima ... czyli tak , pora na zimowy Tag !

Ulubiony zimowy lakier do paznokci ?
No wiec jesli chodzi o lakiery to zwykle stawiam na kolory typowo Nude , no ale gdybym juz miala wybrac ulubiencow zimy to na pewno stawiam na te 2 kolory , pierwszy blekitny z MUA oraz drugi ciemny granat z Rimmel'a.
Ulubiony zimowy produkt do ust?
Zima lubie uzywac rozowej baby lips , pewnie dlatego ze sprawia ze moje usta komponuja sie z reszta mojej twarzy ktora rowniez jest rozowa od zimna .

Jakie dodatki zimowe ?
Swieczki , lampki , choinka. Lubie stawiac na 'basic'i' a typowo skelpowe swiateczne ozdoby moim zdaniem sa mega kiczowate !
Ulubiony film swiateczny ?
Oczywiscie Kevin sam..... o nie ! Zdecydowanie How The Grinch Stole Christmas!
Ulubiona piosenka swiateczna ?
Last Christmas !

Ulubiona swiateczna potrawa ?
Pierogi , moge je jesc caly rok :)

No jednak ten tag przemienil sie troche w 'Swiateczny' Tag ..

Loves , Klaudia xoxo



No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !