28.12.16

I WEAR DRESSES WITH TRAINERS K

Hej , jak wiecie albo i nie, bardzo lubie tworzyc posty ktore pokazuja mnie w 100%. Dlatego dzis mam wam do pokazania 3 outfity ktore odzwiercietlaja moj styl. Kocham laczyc sukienki z 'adidasami' i kurtkami , czasem za duzymi.

W tym outficie nominuje szary - kocham ten kolor. Mysle ze wyglada bosko z roznymi odcieniami rozu.W tej sukience sie zakochalam , jednak jest ona dosyc droga ( hehe te ceny w  Topshop'ie) wiec nadal szukam zamiennika .






Ten outfit jest bardziej spokojny jesli chodzi o kolory , mysle ze polaczenie dosyc
 'eleganckich 'sukienek ze sportowymi butami wyglada mega!No i do tego oczywiscie kurtka no bo jakby ze inaczej , akurat ta jest w stylu ktory najbardziej mi sie podoba- czyli denim z naszywkami i milym futerkiem.


W ostatniej stylizacji znowu poloaczylam elegancka sukienke ze sportowymi butami oraz over size'owa kurtka . Jest to chyba moje ulubione poloaczenie , cos w czym czuje sie najlepiej.
Mega spodobala mi sie ta sukienka , zwlaszcza jej ostry kolor.Buty to znowu 'klasyk' , w szarym kolorze no bo szarego nigdy za duzo :)

Ktora stylizacja wam sie najbardziej podoba ?
Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !