12.11.16

MELS EYESHADOW

Hej , dzis w poscie mam dla was recenzje cieni bardzo nie znanej firmy - MELS.
Cienie kupilam w 'osiedlowym' sklepie ze zwyklej ciekawosci za cene £1.00.
Opakowanie jest calkiem okay jak za tak niska cene ale jednak minusem jest brak lusterka.
Moja paletka jest w odcieniu 03 , czyli cienie typowo Nude .

Cienie sa bardzo kremowe oraz napigmentowane , rowniez po rozbledowaniu nadal widac je na powiece. Ale maja jeden minus - mega sie sypia , po zrobieniu lekkiego makijazu oka mamy cienie osypane po prostu na wszystkim!

Tutaj mamy swatch'e moich ulubionych odcieniow, niestety cienie nie maja nazw wiec jedynie moge podac wam numerki ( zaczynajac od lewej strony paletki ) - zaczynajac od bialego cienia - 1 , 10 , 9 oraz 8.

Jak mozecie zobaczyc na zdjeciu , cienie osypuja sie doslownie wszedzie ! Mega minus , ale jak za tak niska cene i tak daja rade :)

A wy kiedys mialyscie/mieliscie kosmetyki tej firmy ? 

Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !