26.11.16

I JUST WANNA FEEL GOOD

Hej , dzis wposcie chcialabym wam przedstawic kilka sposobow na to co ja robie aby poczuc sie dobrze . Mysle ze kazdy ma swoje czynnosci ktore wykonuje aby poczuc sie soba i pelnym sily. Czasem wystarczy mi jakis dobry serial i wanna pelna bombelkow a czasem lubie zrobic cos bardziej 'wymagajacego '.

 Gdy moja cera wyglada na tyle slabo ze zmniejsza to moje samopoczucie , lubie ja oczyszczac jakims naturalnym kosmetykiem , zwykle decyduje sie na to mydelko z Pears . Jest ono mega lagodne oraz ma naturalny sklad . Skora po nim jest mega miekka oraz oczyszczona.
Jednak aby pozbyc sie tych podlych ' krostek' trzeba zadzialac troche bardziej , do tego celu lubie uzywac zelu anti spot z T-Zone. Jest to dosyc popularna firma w UK , rowniez sklad ma taki okay.
 Gdy juz jestem cala oczyszczona i piekna , lubie po prostu posluchac muzyki w ciemnosci . Zgaszam swiatla , zapalam mala swieczke i wlaczam swoja ulubiona playliste. Zwykle koncze na The Neighbourhood - moim ulubionym zespole. Nie wazne jak bardzo zabladze zawsze do nich wracam ! :)

A wy w jaki sposob sie relaksujecie ?

Loves, Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !