29.10.16

LONDON


Hej , dzis w poscie mam dla was kilka zdjec z mojego ostatniego wypadu do Londynu . Bywam tam dosyc rzadko , niestety.Mieszkajac tam przez jakis okres mojego zycia nigdy nie zauwazalam jego uroku gdyz byla to dla mnie codziennosc lecz teraz na prawde chcialabym tam studiowac . Kocham to miasto i jego architekture , zwlaszcza ta starsza. Niestety niektore zdjecia mi sie skasowaly :( Ale mam nadzieje ze te rowniez wam sie spodobaja !
Nie sa to jakies znane miejsca co moim zdaniem czyni je jeszcze bardziej ciekawe i zjawiskowe :)




Tak , wszystkie zdjecia naleza w 100% do mnie :)
Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !