15.8.16

WHAT IS KEPT INSIDE

Hej , dzis mam dla was post typowo Back2school ale z racji ze wiekszosc postów tego typu po prostu mnie nudzi postanowilam zrobic cos innego ? :) A natomiast chce wam pokazac co takiego mam w swoim pencilcasi'e xo!

pencilcase - Wilko 

Wiadomo oczywiscie ze mam kredki kolorowe , moja artystyczna dusza ich potrzebuje! Moje sa akurat z firmy STABILO . A tuz obok mam po prostu najnudniejsze rzeczy typu klej , linijka .. i tak dalej.

Dalej mam dlugopisy i olowki oczywiscie z firmy BIC . Tylko tymi 'prouktami' moje pismo nie wyglada jak pismo 5latka :)
Na sam koniec mam 2 balsamy do ust , czemu dwa ? Sama nie wiem , po prostu lubie balsamowac usta podczas lekcji :D

Pozdrawiam i zycze udanych tygodnii wakacji !

Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !