23.8.16

#3 ZAFUL


Hej , dzis juz poraz trzeci mam dla was Haul ze sklepu Zaful.com.
Jak zwykle wszystko jest mega dobrej jakosci i w dobrym rozmiarze. Przesylka zwykle dochodzi do mnie w ok.tydzien.Ponownie jestem na prawde zadowolona.

Pierwsza rzecza jest sweterek w szarym kolorze , jest mega mieciutki oraz cieply...w sam raz na zime.Mega go wam polceam tak samo jak i ten nastepny.

1- klik 2-klik
Nastepny jest sweterek który wybrala sobie moja mama . Tak jak i poprzedni jest mega miekki oraz cieply. Material super jakosciowo i w zime bedzie w nim mega cieplo :)

Loves , Klaudia xoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !