31.8.16

#1 TWINKLEDEALS


Hej , ostatnio duzo u mnie haul'i :) Ale ja wam powiem ze sie ciesze gdyz moge wypróbowac co dana firma ma do zaoferowania i tak dalej.. Ostatnio polubilam sie z firma Zaful , to wlasnie ona zaproponowala  i rowniez wspolprace z TwinleDeals. Jakbym miala byc szczera jestem troche mniej zadowolona bo rozmiary sa kompletnieinne niz na Zaful.


Pierwsza rzecza jest taki slodki , rozowy breloczek ktory mam zamiar przyczepic do torby szkolnej . Jest mega mieciutki !  klik
Dalej mamy bluzke ktora zamowil sobie moj tata . Ma ona logo zespolu AC/DC . Na mnie osobiscie jest o wiele za duza ale mojemu tacie pasuje w sam raz :) klik
Nastepnie bluzka mojej mamy , nie zbytnio w moim stylu ale bardz ladna. Jest zrobiona z bardzo cienkiego materialu co sprawia ze jest bardzo 'przewiewna'.klik

Ostatnia jest bluza ktora zamowilam juz dla siebie , na stronie bardzo mi sie spodobala ale po przyjsciu okazalo sie ze moglam zamowic o rozmiar wiekszy bo liczylam na to ze bedzie over-sized.klik

Loves , Klaudiaxoxo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !