14.2.16

My Nail Polish collection

Hej ! W dzisiejszym poście pokażę wam kolekcje moich lakierów do paznokci , jak widzicie nie mam ich zbyt dużo ponieważ do szkoły nie mogę malować paznokci wiec pozostają mi weekendy i half-termy :)

Wibo
Posiadam 2 lakiery z Wibo które dostałam od siostry , pierwszy biały o nr.1 oraz drugi w ślicznym łososiowym kolorze o nr.8.
Sa całkiem fajne ale biały potrzebuje 3 warstw aby pokryć paznokieć .

Rimmel
Również posiadam 2 lakiery z Rimmel , pierwszy brokatowy z serii Sweetie Crush o nr.012 blueberry whizz  oraz drugi z serii 60 seconds o nr.850 aye,aye ,sailor.
Obydwa lakiery są świetne i nie maja moim zdaniem żadnych minusów.

Rimmel
Następny jest top coat z Rimmel'a Finishing Touch Ultra Shine top coat, jest bardzo fajny i sprawia ze lakier pięknie się błyszczy.

Maybelline NY
Tutaj mam 2 lakiery z Maybelline , pierwszy mleczny o nr.140 oraz śliczny błyszczący fiolet o nr.553. Oby dwa lakiery bardzo lubię i mogę szczerze polecić.

Sally Hensen & LeMAX
Pierwszy lakier jest to fiołkowy fiolet z firmy LeMAX , kupiłam go za cenę 5zl będąc w Polsce i muszę powiedzieć ze na paznokciach wytrzymuje aż do tygodnia, jak za taka cenę jest świetny. Niestety nie znam numerka. Natomiast drugi lakier jest z Sally Hensen oraz jest piaskowy.
Ma on nr.250 Spare-a-mint. Lakier jest śliczny , super wygląda na paznokciach i gościł u mnie często podczas zimowej przerwy.


Rimmel & golden rose
 Ostatnie 2 lakiery to Rimmel Salon Pro Kate o nr.237 soul session oraz Golden Rose Color Expert o nr.06. Oby dwa to śliczne nudziaki na codzien.

Loves , Klaudia xo

No comments:

Post a Comment


Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi :)
Jeśli obserwujesz mojego bloga , daj znać ! Na pewno zrobię to samo xxx
Pozdrawiam :* Klaudia !